Consultații

Conform Statutului Laboratorului, în cadrul serviciilor profesionale sunt prevăzute următoarele activităţi:

1. Consultaţii de marketing (cercetarea pieței, produselor, serviciilor, segmentarea și studierea necesităților consumătorilor, cercetarea opiniilor consumătorilor privind produsele, serviciile noi, găsirea canalelor de promovarea produselor, publicitate etc.);

2. Consultaţii de management (studierea și implementarea metodelor de conducere noi, cercetarea concurenților întreprinderii, SWOT- analiza întreprinderii, elaborarea Planurilor de afaceri, proiectelor);

3. Organizarea și promovarea sondajelor sociologice, elaborarea anchetelor privind cercetarea problemelor întreprinderilor;

4. Consultaţii privind ţinerea evidenţei contabile la întreprindere (inclusiv programa de contabilitate 1-C);

5. Prestarea serviciilor de efectuare a analizei activităţii economico-financiare la întreprindere (analiza activității de producere/prestarea serviciilor, analiza rezultatelor financiare, analiza veniturilor și cheltuielilor întreprinderii, analiza productivității muncii etc.);

6. Organizarea cursurilor pentru antreprenoriori în domeniul economiei și managementului (management organizațional, managementul riscului, management strategic, managementul timpului, management comercial etc.);

7. Alte activități ce țin de management, marketig, finanțe, contabilitate, în funcţie de necesitățile ale conducătorilor intreprinderilor.